Mehmet Fatih EVYAPAN (Daire Başkanı)
-
Bütçede öngörülen ödeneklerin, Bütçe ilke ve esaslarına, kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuatlara uygun olması, ödeneklerin hizmet gerekçesine göre etkili, ekonomik ve verimli kullanılması, idari işlerin rasyonel bir şekilde koordineli olarak yürütülmesini sağlamak
-
Dairenin yöneticisi ve temsilcisi olarak Dairede çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, iş bölümü yapma, çalışma düzeni kurma yetkilerini genel yönetim ilkelerine ve mevzuat hükümlerine göre kullanmak 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 46, 47. maddeleri, 124 KHK’nin 32. maddesi ve Yükseköğretim Kurumları Sağlık, Kültür ve Spor İşleri Dairesi Uygulama Yönetmeliği kapsamında Kültür ve Spor hizmetleri çalışmalarını yürütmek ve bu hizmetlerinden olabildiğince öğrenci ve personelin yararlanması sağlamak
-
Dairenin kültür ve spor faaliyetleri ile ilgili konularda, kurum dışı kişiler, kurumlar ve kuruluşlar tarafından düzenlenen toplantılara Gaziantep Üniversitesini temsilen katılmak
-
Yönetim fonksiyonlarını kullanarak dairenin/bağlı birimlerinin etkin ve uyumlu bir biçimde çalışmasını sağlamak
-
Görev kapsamına giren tüm birimlerin gereksinimi olan iş-kaynak (personel-zaman vb.) planlamasını yapmak ve bununla ilgili bağlı alt birimlerinden görüş almak
-
Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Sicil Yönetmeliği'ne göre sicil amiri olmasından kaynaklanan yetki ve sorumluluklarının gereğini yapmak
-
Başkanlığa ait her türlü idari yazışmaları yapmak, gelen giden evrak kayıtlarının tutulmasını sağlamak, dosyalama işlemlerini takip etmek
-
Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar-destek unsuru olarak üst yönetime bilgilendirme, görüş ve önerilerde bulunmak
-
Görev alanı ile ilgili Genel Sekreterlikçe verilecek diğer görevleri yapmak
-
Kalite politikasının ve kalite hedeflerinin Sağlık Kültür ve Spor Dairesi içerisinde iletilmesini, anlaşılmasını ve benimsenmesini sağlamak/sağlattırmak
-
Görevi ile ilgili süreçleri Gaziantep Üniversitesi Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek
Gözde Nurdan ŞIK (Sekreterya)
-
Daire Başkanının telefon görüşmelerini sağlamak, randevularını ayarlamak ve hatırlatmak
-
Daire Başkanını görmeye gelenleri yönlendirmek, gerektiğinde görüştürmek
-
Daire Başkanlığına gelen (kişiye özel olanlar ve gizli yazılar hariç olmak üzere) postayı açmak, konu ve önemine göre sınıflandırmak, gelen evrakı kaydedip Daire Başkanına vermek
-
Başkanlıkça dışarı gönderilen evrakları kaydetmek
-
Daire Başkanının ofisinin temiz düzenli ve tertipli olmasına özen göstermek
-
Bu mekânda kullanılan makine ve diğer araç gerecin rutin bakımını ve gerekli tamiratını yaptırmak
-
Gelen–giden faks trafiğini yürütmek, Daire Başkanının yazılı ve sözlü direktiflerinin ilgili kişi ve birimlere iletilmesini sağlamak
-
Organizasyonlarda başkanlığımız hakkında ilgililere bilgi vermek
-
Ebys sistemini kullanarak imza ve havale edilen yazıları takip ederek ilgili birim ve kişilere göndererek izlemek ve gerekli olanların cevapların yazılması ve arşivlenmesini sağlamak
-
Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak
Mehmet Nuri MAZICIOĞLU (Şube Müdürü)
-
Başkanlık binasının İdari Amiri olarak görev yapmak.
-
Personel ile Öğrenci Yemekhanelerinin her türlü iş ve işlemlerinin sağlıklı bir şekilde yürütülmesini sağlamak.
-
Yetki alanına giren kantin ve kafeteryaları sözleşmeye göre denetlenmesini ve sözleşmeye uymayan işletmelere cezai işlem yapılmasını sağlamak.
-
Başkanlık arşivinin (fiziki-elektronik) dijital ortamda saklanmasını sağlayarak arşiv için gerekli iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
-
Kısmi zamanlı olarak öğrenci çalıştırma sorumlusu olarak gereken iş ve işlemlerinin (kısmi zamanlı öğrencilerin tespitini yapmak başkanlığa bildirmek ve takibini yapmak veya yaptırmak) yapılmasını sağlamak.
-
Psikolojik Destek Merkezi'nin randevu sistemi ile merkezin faaliyetlerini takip etmek iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
-
Başkanlığın İş Sağlığı Güvenliği/ Kalite Yönetim Sistemi (Birim Faaliyet Raporu Stratejik Plan Birim Özdeğerlendirme Raporu vb.) ve Sivil Savunma iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak.
-
Müdürlüğe ait mali ile idari raporları aylık ve yıllık olarak Başkanlığa EBYS üzerinden sunmak.
-
Başkanlık arşivinin (fiziki-elektronik) dijital ortamda saklanmasını sağlayarak arşiv için gerekli iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak.
-
Müdürlük personelleri ile belli aralıklarla yapılan çalışmalarla ilgili olarak toplantılar düzenleyerek çalışmaları değerlendirmek.
-
Şube müdürlüğüne bağlı birimlerde çalışan tüm personellerin (kadrolu sözleşmeli sürekli işçi) izin rapor vb. iş ve işlemlerinin takibini sağlamak.
-
Stajyer öğrencilerin SGK prim ödemelerinin yapılmasını sağlamak.
-
CİMER ve GİMER üzerinden gelen talep ve şikayetlerin takiplerini sağlamak.
-
Hizmetlerin aksamaması için gerekli planlama ve düzenlemeleri yapmak Başkanlığın çalışma konuları ile ilgili kuruluş ve birimlerle iş birliği kurmak.
-
Yemek Bursu iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
-
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığında kadrolu sözleşmeli ve sürekli işçi kadrolarında görev yapan tüm personelin maaş özlük mali vb.iş ve işlerinin yapılmasını sağlamak.
-
Başkanlık bünyesinde ihtiyaç duyulan malzemelerin tespit edilerek teminini sağlamak.
-
Sorumlu olduğu alanlara ait Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi iş ve işlemlerini yürütülmesini sağlamak.
-
Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığına görevlendirildiğinde vekâlet etmek.
-
Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar-destek unsuru olarak Daire Başkanına bilgilendirme görüş ve önerilerde bulunmak.
-
Başkanlığa bağlı birimlerin satın alma ihale vb. her türlü işlemlerinin yürütülmesini sağlamak.
-
Başkanlık binasının temiz tertipli ve düzenli olmasını sağlamak.
-
Sorumlu olduğu alanlara ait Web sitesi ve Sosyal Medya Hesaplarının yönetimini sağlamak.
-
Hizmetlerin aksamaması için gerekli planlama ve düzenlemeleri yapmak Başkanlığın çalışma konuları ile ilgili kuruluş ve birimlerle iş birliği kurmak.
-
Yapılan tüm iş ve işlemlerde Daire Başkasına karşı sorumlu olmak.
-
657 sayılı Kanuna istinaden birim amiri tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK MERKEZİ
Mustafa KAPLAN (Uzman Psikolog)
-
Üniversitemiz öğrenci, akademik ve idari personel ile personellerin birinci derece yakınlarına psikolojik danışmanlık hizmeti vermek.
-
Psikolojik Destek Merkezi’nin randevu sistemi ile merkezin faaliyetlerini takip etmek, iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
-
Yapılan çalışma programı (görüşülen akademik, idari ve öğrenci sayıları) haftalık olarak Şube Müdürüne sunmak.
-
Yapılan çalışmaları (görüşülen akademik, idari ve öğrenci sayıları) aylık olarak Daire Başkanlığına EBYS üzerinden bildirilmesi için gerekli raporları hazırlamak ve buna dair yazışmaları yapmak.
-
Çalışma alanlarını ilgilendiren konularda gerekli resmi yazışmaları yapmak ve bu yazışmaların dijital ortamda muhafaza edilmesini sağlamak.
-
Alanı ile ilgili GİMER ile CİMER’den gelen istek ve şikâyetlere cevap vermek.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Sultan Seda OVAYOLU (Psikolog)
-
Üniversitemiz öğrenci, akademik ve idari personel ile personellerin birinci derece yakınlarına psikolojik danışmanlık hizmeti vermek.
-
Psikolojik Destek Merkezi’nin randevu sistemi ile merkezin faaliyetlerini takip etmek, iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak.
-
Yapılan çalışma programı (görüşülen akademik, idari ve öğrenci sayıları) haftalık olarak Şube Müdürüne sunmak.
-
Yapılan çalışmaları (görüşülen akademik, idari ve öğrenci sayıları) aylık olarak Daire Başkanlığına EBYS üzerinden bildirilmesi için gerekli raporları hazırlamak ve buna dair yazışmaları yapmak.
-
Çalışma alanlarını ilgilendiren konularda gerekli resmi yazışmaları yapmak ve bu yazışmaların dijital ortamda muhafaza edilmesini sağlamak.
-
Alanı ile ilgili GİMER ile CİMER’den gelen istek ve şikâyetlere cevap vermek.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
SATIN ALMA
Yasin BAŞDOĞAN (Tekniker)
-
E-KAP üzerinden ihale öncesi hazırlık çalışmaları yapmak, ihalenin zamanında yapılmasını sağlamak, ihaleyi karara bağlayarak sonuçlandırmak
-
Üniversitemizin ve Başkanlığımızın ihtiyaç duyduğu Mal/Hizmet ve Bakım-Onarım İşlemlerinin talep ve talimat doğrultusunda temin etmek
-
Kamu İhale Kurumu ve Sosyal Güvenlik Kurumu ile olan ilişkileri ve iletişimi sağlamak, ihale işlemlerinin ve ihale işlemleri için yapılan yazışmaların tamamlanmasını sağlamak
-
E-KAP üzerinden Doğrudan temin ile yapılan satın alma işlemlerinin takibi, evrakların düzenlenmesi ve ödeme için tahakkuk işlemlerini yapmak
-
Aylık Hakediş evraklarının hazırlanmasını sağlayarak, hazırlanan evrakları tahakkuka bağlamak
-
Mali Bütçe hazırlık işlemlerinin yapılması, bütçe ve ödenek durumları ile ilgili işlemleri takip etmek
-
Yemek hanelerde bulunan geçiş sistemi ve turnikeler ile ilgili sorunlar, öneriler hakkında Halk bankasının alt yüklenici firması olan Etisan ile iletişim halinde olmak
-
Başkanlığımız birim kalite temsilciliği yapmak
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Mustafa GÜÇLÜER (Satın Alma Görevlisi)
-
Seyirtepe Eğitim-Uygulama tesisinin ihtiyaç duyduğu Mal / Hizmet ve Bakım-Onarım İşlemlerinin talep ve talimat doğrultusunda temin etmek ayrıca yapılan işlerin,
-
Alınan mal / hizmet ve Bakım-Onarım işlerinin konturollerini sağlamak
-
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı web sayfası ile ilgili bilgi girişi ve güncellemelerini yapmak
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ
Bahar ARAZ (Büro Memuru)
-
Kısmi zamanlı öğrencilerin ilk başvuru işlemleri, sigorta giriş-çıkış işlemleri, birimlerden gelen belgelerin kontrolleri ve Muhtasar Beyanname ve ödeme emirlerini yapmak
-
E-Bildirge işlemlerini yapmak
-
Gimer ve Cimer’den gelen istek ve şikayetlere cevap vermek
-
Öğrencilerin yanlış yatırdıkları paralarının iade işlemlerini yapmak
-
Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak
Ali YILMAZ (Bilgisayar İşletmeni)
-
Kısmıi zaman öğrencilerin puantajların bordrolarına çevrilmesi, icmal ve banka listelerinin hazırlanması, dönem içi kısmi zamanlı öğrencilerin giriş-çıkış işlemleri, iş kazaları işlemlerinin yapılması
-
E-KAP üzerinden ihale öncesi hazırlık çalışmaları yapmak, ihalenin zamanında yapılmasını sağlamak, ihaleyi karara bağlayarak sonuçlandırmak
-
Üniversitemizin ve Başkanlığımızın ihtiyaç duyduğu Mal/Hizmet ve Bakım-Onarım İşlemlerinin talep ve talimat doğrultusunda temin etmek
-
Kamu İhale Kurumu ve Sosyal Güvenlik Kurumu ile olan ilişkileri ve iletişimi sağlamak, ihale işlemlerinin ve ihale işlemleri için yapılan yazışmaların tamamlanmasını sağlamak
-
E-KAP üzerinden Doğrudan temin ile yapılan satın alma işlemlerinin takibi, evrakların düzenlenmesi ve ödeme için tahakkuk işlemlerini yapmak
-
Aylık Hakediş evraklarının hazırlanmasını sağlayarak, hazırlanan evrakları tahakkuka bağlamak
-
Mali Bütçe hazırlık işlemlerinin yapılması, bütçe ve ödenek durumları ile ilgili işlemleri takip etmek
-
Yemek hanelerde bulunan geçiş sistemi ve turnikeler ile ilgili sorunlar, öneriler hakkında Halk bankasının alt yüklenici firması olan Etisan ile iletişim halinde olmak
-
Başkanlığımız birim kalite temsilciliği yapmak
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Sara ÇİFCİ (Memur)
-
Stajyer öğrencilerin sigorta prim ödemelerini ve maaş ödemelerini yapmak,
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
KANTİN KAFETERYA MÜDÜRLÜĞÜ
Sevgül AVCILAR KURTOĞLU (Şef)
-
Personel Yemekhanesinde hizmete sunulan hazır yemek alımı, sunumu ve sonrası kontrollerini yapmak temizlik işlerinin sorumluluğunu kontrol etmek
-
Beslenme ve satın alma hizmetlerine ilişkin ihale ve satın alma komisyonu toplantılarına katılmak
-
Birimindeki hizmetlerin etkili, verimli ve süratli bir şekilde sunulmasını sağlamak
-
Temizlikle ilgili eksiklikleri yetkili firmaya bildirmek,sorumluluğu izlemek
-
Personel şikayetleri ile ilgilenmek
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Mustafa KARADAĞ (Bilgisayar İşletmeni)
-
Yemekhanelerde yemeklerin günlük ücret ve sayısını kontrol etmek
-
Atıkların kontrolü ve takibini sağlamak
-
Öğrenci Yemekhanesinin Tüm Katlarının temizliğini kontrol etmek,eksikleri ilğili firma yetkilisine bildirmek genel sorumluluğu almak
-
Eksiklikleri tespit etmek şube müdürüne bildirmek
-
Çalışan işçilerin sayı kontrolünü yapmak
-
Öğrenci şikayetleri ile ilgilenmek
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Mehmet KUPAL (Bilgisayar İşletmeni)
-
Öğrencilere yemek fişi satımı yapmak
-
1. Kat öğrenci Yemek servisinin düzenli ve aksamadan yapılmasını sağlamak
-
Öğrenci 1.kat yemekhanesinin temizlik ve atık hususlarını denetleyip eksikleri amirine bildirmek
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Mahmut DUMRUL (Memur)
-
Öğrencilere yemek fişi satımı yapmak
-
Öğrenci yemekhanesinin 2. Katın temizlik ve atık hususunu takip etmek,eksikleri ilgili amire bildirmek
-
Yemek servisi sırasında 2. Katı kontrol etmek
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Zehra TAŞGİT (Diyetisyen)
-
Menülerin planlanması ve Beslenme alışkanlıklarına uygun menü hazırlama
-
Satın alma depolama hazırlama ve pişirme hijyen ve besin güvenliğinin sağlanması
-
Mutfak personelinin hizmet içi eğitimi ve mesleki gelişimi sağlanması
-
Yemek İhalesinin teknik şartnamesi hazırlanış aşamasında bulunmak
-
Yiyeceklerin uygun depolara yerleştirilmesi
-
Yemek üretim aşamasındaki artık ve kayıpların minumuma indirilmesi
-
Yemekhanelere yemek yapımı için gelen gıda maddelerinin muayene ve kabul işlemlerini yapmak
-
Yemekhanelerde yapılan yemeklerin denetimini yapmak
-
Yemekhanenin Ürün ,Üretim ,Kalori ve Sunum sorumluluğunu üstlenmek
-
Kreş ve seyirtepe’den gelen talep doğrultusunda diyet yemekleri ve diğer yemeklerle ilgili taleplere cevap vermek
-
Birim amiri tarafından 4/B li Şözleşme kapsamında verilen diğer görevleri yapmak
Nejla AKYILMAZ (Gıda Teknikeri)
-
Günlük iaşe hazırlamak
-
Menülerin planlanması ve beslenme alışkanlıklarına uygun menü hazırlama
-
Mutfak çıkışındaki rögarda bulunan yağ tutucunun günlük temizliğinin takibini yapmak
-
Yemekhanelere yemek yapımı için gelen gıda maddelerinin muayene ve kabul işlemlerini yapmak
-
Mutfağa gelen ürünlerin uygun sıcaklık,sürelerinin takibini yapmak
-
Yemekhanelerde yapılan yemeklerin üretiminin denetimini yapmak uygunsuzluğu ilgili birim amirine bildirmek
-
Yemekhane ile ilgili kalite belgeleri varsa onları bulundurmak
-
Personel temizlik hijyen ve sanitasyon kurallarının sağlanması
-
İhale aşamasında sözleşmenin hazırlanması
-
Yemekhanelerdeki ekipmanların teknik aksaklıklarını hem birim amirine hem de şirket yetkilisine bildirmek
-
Birim amiri tarafından sürekli işçi şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak
Filiz TAPAR (Hizmetli)
-
Diş Fakültesi Yemekhanesinde yemek servisinin düzenli ve aksamadan yapılmasını sağlamak
-
Atıkların kontrolü ve takibini yapmak
-
Yemek Salonun temizliğini kontrol etmek
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Cuma HAYMA (Denetçi)
-
Nöbetçi memurluğu yapmak,
-
Öğrenci yemekhanesinin 1. kat düzenini ve temizliğini, yemek dağıtımını kontrol etmek,
-
Yemekhanelerdeki ekipmanların teknik aksaklıklarını hem birim amirine hem de şirket yetkilisine bildirmek,
-
Birim amiri tarafından 4/D’li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
Engin ÇETİN (Denetçi)
-
Üniversitemizin de Pilot Üniversite olarak yer aldığı proje kapsamında, Sıfır Atık Yönetmeliği gereğince Üniversitemizin Sıfır Atık Yönetim Sisteminin kurulması için yapılması gereken her türlü idari yazışmaları EBYS üzerinden yapmak, gelen-giden evrak kayıtlarının tutulmasını sağlamak, dosyalama işlemlerini takip etmek,
-
Yapılan tüm çalışmaları, mali ile idari raporları aylık ve yıllık olarak hazırlayarak Başkanlığa EBYS üzerinden sunmak,
-
Başkanlığın arşivinin dijital ortamda saklanmasını sağlayarak arşiv için gerekli iş ve işlemlerin yürütülmesini sağlamak,
-
Nöbetçi memurluğu yapmak,
-
Öğrenci yemekhanesinin 3. kat düzenini ve temizliğini, yemek dağıtımını kontrol etmek,
-
Yemekhanelerdeki ekipmanların teknik aksaklıklarını hem birim amirine hem de şirket yetkilisine bildirmek,
-
Başkanlığımıza bağlı yemekhanemizde çalışan sürekli işçilere ait puantaj cetvellerini hazırlamak, yıllık izinlerinin takibini yapmak,
-
Yemekhanede yemek yiyen öğrenci, personel ve yemekhaneden faydalanan misafirlerin toplam yemek ücretlerinin Etisan sisteminden kontrolünün yapılarak bankaya virman yazısının yazılması,
-
Birim amiri tarafından 4/D’li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
Ahmet ZEHİROĞLU (Teknisyen)
-
Üniversitemiz Yemekhanesinde Taşınır Kayıt Yetkilisi olarak sistemsel giriş-çıkışları yapmak,
-
Öğrenci yemekhanesinin 1. kat düzeni ve temizliğini, yemek dağıtımını kontrol etmek,
-
Nöbetçi memurluğu, teknik işlerin takibi,
-
Yemekhanelerdeki ekipmanların teknik aksaklıklarını hem birim amirine hem de şirket yetkilisine bildirmek,
-
Birim amiri tarafından 4/D’li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
Yakup KIYANÇİÇEK (Denetçi)
-
Nöbetçi memurluğu, yemek salonunun düzeni ve temizliği, yemek dağıtımını kontrol etmek,
-
Yemekhanelerdeki ekipmanların teknik aksaklıklarını hem birim amirine hem de şirket yetkilisine bildirmek,
-
Birim amiri tarafından 4/D’li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
KAFETERYALAR İŞLETME
Pınar AVCU (Sağlık Memuru)
-
Üniversite içerisindeki işletmelerin her türlü denetimini yapmak
-
Başkanlığımız kadrolu personellerin her ay maaşların gerçekleştirme işlemlerinin yapılması
-
Personelin sicil kayıtları ve dosyalarını düzenli bir şekilde tutmak
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Mehmet DOĞAN (Büro Personeli)
-
Üniversite içerisindeki işletmelerin her türlü denetimini yapmak
-
Başkanlığımız kadrolu personellerin her ay maaşların gerçekleştirme işlemlerinin yapılması
-
Personelin sicil kayıtları ve dosyalarını düzenli bir şekilde tutmak
-
4/B li personel maaşları ve özlük haklarını takip etmek
-
Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak
KÜLTÜR VE SPOR MÜDÜRLÜĞÜ
Veysel KARAKUŞ (Şube Müdürü)
-
Kültürel ve sportif faaliyetlere ilişkin proje geliştirmek.
-
Kültürel ve sportif faaliyetlere ilişkin yazışmaların yapılmasını takip edilmesini gelen-giden evrak
-
kayıtlarının tutulmasını sağlamak dosyalama işlemlerini takip etmek.
-
Kültürel sanatsal ve sportif faaliyetlere ilişkin avans yolluk ve ödeme evraklarının hazırlanmasını sağlamak.
-
Kültürel ve sportif faaliyetlere ilişkin salon ile spor alanlarının tahsislerinin takibi ile organizasyonların yapılmasını sağlamak.
-
Kültürel ve sportif faaliyetlerin gerçekleştirildiği Müdürlüğe bağlı olan spor salonlarının ve tesislerinin her türlü teknik ve idari hizmetlerinin yerine getirilmesini sağlamak.
-
Şube müdürlüğüne bağlı birimlerde çalışan tüm personellerin (kadrolu sözleşmeli sürekli işçi) izin rapor vb. iş ve işlemlerinin takibini sağlamak.
-
Müdürlüğe ait ihtiyaç duyulan malzemelerin tespit edilerek teminini sağlamak.
-
Gaziantep Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesi doğrultusunda öğrenci kulüplerine ilişkin her türlü iş ve işlemlerin yapılmasını sağlamak.
-
Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu Başkanlığı ile Üniversitenin katılacağı ve düzenleyeceği branşlarla ilgili olarak gereken yazışmaların yapılmasını sağlamak.
-
Müdürlüğe ait mali ile idari raporları aylık ve yıllık olarak Başkanlığa EBYS üzerinden sunmak.
-
Çamlıtepe Konaklama Tesisi'ne ait her türlü (bakım-onarım eksikliklerin giderilmesi vb.) iş ve işlemleri yürütmek
-
Müdürlük personelleri ile yapılan çalışmalarla ilgili olarak haftalık toplantılar düzenleyerek çalışmaları değerlendirmek.
-
Sorumlu olduğu alanlara ait Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi iş ve işlemlerini yürütülmesini sağlamak
-
Sağlık Kültür ve Spor Dairesi Başkanlığına görevlendirildiğinde vekâlet etmek.
-
Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar-destek unsuru olarak Daire Başkanına bilgilendirme görüş ve önerilerde bulunmak.
-
Hizmetlerin aksamaması için gerekli planlama ve düzenlemeleri yapmak Müdürlüğün çalışma konuları ile ilgili kuruluş ve birimlerle iş birliği kurmak.
-
Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar-destek unsuru olarak Daire Başkanına bilgilendirme görüş ve önerilerde bulunmak
-
Sorumlu olduğu alanlara ve Daire Başkanlığına ait Web sitesi ile Sosyal Medya Hesaplarının yönetimini sağlamak.
-
Yapılan tüm iş ve işlemlerde Daire Başkasına karşı sorumlu olmak.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
Sinan ERCAN (Bilgisayar İşletmeni / Öğrenci Faaliyet Merkezi İdari Sorumlusu)
-
Müdürlük İdari Birim Amiri olarak görev yapmak.
-
Müdürün görevli veya izinli olduğu durumlarda Müdürlük makamına vekâlet etmek.
-
Topluluk Koordinatörü olarak görev yapmak.
-
Büro İşlerinde görev yapan Kısmı Zamanlı öğrencilerin sevk ve idaresini yapmak.
-
Her ay nöbet çizelgesini Müdürlük Makamına sunmak ve çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
Yunus DEMİR (Bilgisayar işletmeni / Satın Alma Yetkilisi)
-
Müdürlüğümüzün satın alma iş ve işlemlerini yapmak
-
Tahakkuk iş ve işlemlerini yapmak.
-
Resmi Yazışmalara yardımcı olmak.
-
Öğrenci Toplulukları iş ve işlemlerine yardımcı olmak.
-
Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.
-
Temizlik personellerinin sevk ve idaresini sağlamak.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
Hülya PEKMEZ (Memur)
-
Tahakkuk, Yazışma iş ve işlemlerini yapmak.
-
Öğrenci toplulukları etkinliklerine hazırlık yaptırmak.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
Ahmet BATMAZ (Memur / Eğitim Koordinatörü)
-
Resmi Yazışmalara yardımcı olmak.
-
Öğrenci Toplulukları iş ve işlemlerine yardımcı olmak.
-
Kısmi Zamanlı iş ve işlemlerine yardımcı olmak.
-
Tahakkuk işlemlerine yardımcı olmak.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Fatih GÖKALP (Büro Personeli / Sürekli işçi (4/D) )
-
Müdürlüğün Kültür alanındaki resmi yazışmalarını yapmak.
-
Müdürlükçe giden evraklar için EBYS’de şablon hazırlamak ve duruma göre bunları güncellemek.
-
Gelen ve giden yazıları dijital ortamda muhafaza etmek, gerektiğinde fiziki dosya oluşturmak.
-
Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.
-
Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
Fatih ÖZTÜRK (Sürekli işçi ( 4/D) /Taşınır kayıt kontrol yetkisi / Büro personeli)
-
Kursların takip işlemlerini yapmak, dosyaları arşivlemek.
-
Müdürlüğün Taşınır Kayıt Yetkilisi olarak görev yapmak
-
Kursların iş ve işleyişini takip etmek ve aylık müdürlüğe rapor sunmak
-
Kısmi Zamanlı Öğrenci Puantajlarını hazırlayıp ilgili birime iletmek.
-
Kısmı Zamanlı öğrencilerin sevk ve idaresinde Müdürlük İdari Sorumlusuna yardımcı olmak.
-
Her türlü etkinliklerde kamera ve fotoğraf çekimi yaptırmaya yardımcı olmak.
-
Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.
-
Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
Muhammed Fatih KELBEKLİ (Hizmetli / Destek Personeli)
-
Sorumlu olduğu alanların tertip ve düzenini sağlamak.
-
Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Mehmet KILINÇ (Destek Personeli / Sürekli işçi (4/D) )
-
Öğrenci Faaliyet Merkezinin temizliğini yapmak.
-
Sorumlu olduğu alanların tertip ve düzenini sağlamak.
-
Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.
-
Çamlıtepe Konaklama Tesislerinin ayda bir genel temizliğini yapmak
-
Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak
SPOR TESİSLERİ
Mehmet YILMAZ (Bilgisayar işletmeni / Tesisler Sorumlusu)
-
Spor Tesisleri Sorumlusu olarak görev yapmak.
-
Spor tesislerinin kullanım ve ders programlarını düzenlemek.
-
Spor Tesislerinde kısmi zamanlı olarak çalışan öğrencilerin koordinesini sağlamak.
-
Spor tesislerinin kullanım ve ders programlarının güncel halini Müdürlüğe iletmek.
-
Spor tesislerinin temizlik, tertip ve düzeninin yapılmasını sağlamak.
-
Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.
-
Müsabakalara gidecek sporculara malzeme verilmesini sağlamak ve müsabaka sonrası tekrar alınmasını sağlamak.
-
Spor branşlarının malzeme ve yer tesisini sağlamak.
-
Spor Tesislerinde kısmi zamanlı olarak çalışan öğrencilerin koordinesini sağlamak.
-
Spor branşlarının malzeme ve yer tesisini sağlamak.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak
Murat Karataş (Kapalı Spor Salonu/Büro Personeli)
-
Müdürlüğün Spor alanındaki resmi yazışmalarını yapmak.
-
Müdürlükçe giden evraklar için EBYS’de şablon hazırlamak ve durumua göre bunları güncellemek.
-
Gelen ve giden yazıları dijital ortamda muhafaza etmek, gerektiğinde fiziki dosya oluşturmak.
-
Spor alanındaki tüm tahakkuk iş ve işlemlerini yapmak.
-
Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.
-
Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
Osman Serdar ÖZTEKİN (Suni Çim Saha/Hizmetli)
-
Çim sahanın temizliğiniyapmak ve mesai saatinde olan programın işleyişini sağlamak.
-
Mesai saatinde olan Saha kulllanımına dair sözleşmeleri ilgili personele teslim etmek.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
İbrahim AYGÖRDÜ (Suni Çim Saha/Destek Personeli)
-
Çim sahanın temizliğiniyapmak ve mesai saatinde olan programın işleyişini sağlamak.
-
Mesai saatinde olan Saha kulllanımına dair sözleşmeleri ilgili personele teslim etmek.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
Hasan YILAN (Hizmetli / Destek Personeli)
-
Kapalı Spor Salonunun temizlik işlerini yapmak.
-
Müsabakalara gidecek sporculara malzeme vermek ve verilen malzemeleri temizlemek.
-
Müsabakalardan gelen sporcuların spor malzemelerini temizleyerek muhafazasını sağlamak.
-
Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.
-
Çamlıtepe Konaklama Tesislerinin ayda bir genel temizliğini yapmak.
-
Birim amiri tarafından 4/B li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
Bülent Ecevit KURT (Destek Personeli / Sürekli işçi (4/D))
-
Kapalı Spor Salonunun temizlik işlerini yapmak
-
Müsabakalara gidecek sporculara malzeme vermek ve verilen malzemeleri temizlemek.
-
Müsabakalardan gelen sporcuların spor malzemelerini temizleyerek muhafazasını sağlamak.
-
Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.
-
Çamlıtepe Konaklama Tesislerinin ayda bir genel temizliğini yapmak.
-
Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
Mahmut Beyhan YILDIRIM (Destek Personeli / Sürekli işçi (4/D))
-
Kapalı Spor Salonunun temizlik işlerini yapmak
-
Müsabakalara gidecek sporculara malzeme vermek ve verilen malzemeleri temizlemek.
-
Müsabakalardan gelen sporcuların spor malzemelerini temizleyerek muhafazasını sağlamak.
-
Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.
-
Çamlıtepe Konaklama Tesislerinin ayda bir genel temizliğini yapmak.
-
Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.
ÇAMLITEPE ULUSLARARASI ÖĞRENCİ YURDU
Halil İbrahim KARAKURT (Şef )
-
Yabancı uyruklu Erasmus öğrencileri ve Üniversitemizde Doktora ve Yüksek lisans öğrenimi yapan öğrencilerin sorunları ve ihtiyaçları ile ilgilenmek
-
Çamlıtepe Öğrenci Yurdu ile Üniversite arasında iletişimi sağlamak
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
Meryem YUSUFOĞLU (Öğrenci Faaliyet Merkezi / Hizmetli)
-
Mutfak Sorumlusu olarak görev yapmak.
-
Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.
YARDIMCI HİZMETLER
Hayriye ÖZDEMİR (Yardımcı Personel)
-
Başkan,personel ve gelen misafirlere içecek servisi yapmak
-
Sorumlu olduğu alanların temizliği ( Bayan wc ve çayocağı)
-
Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak
Tevfik ZEHİROĞLU (Yardımcı Personel)
-
Başkanlık binasının iç ve dış temizliğini yapmak
-
Başkanlığın iç ve dış evraklarının dağıtımını yapmak
-
Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak