• 0342 317 1451

  Mehmet Fatih EVYAPAN (Daire Başkanı)

  • Bütçede öngörülen ödeneklerin, Bütçe ilke ve esaslarına, kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuatlara uygun olması, ödeneklerin hizmet gerekçesine göre etkili, ekonomik ve verimli kullanılması, idari işlerin rasyonel bir şekilde koordineli olarak yürütülmesini sağlamak

  • Dairenin yöneticisi ve temsilcisi olarak Dairede çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, iş bölümü yapma, çalışma düzeni kurma yetkilerini genel yönetim ilkelerine ve mevzuat hükümlerine göre kullanmak 2547 sayılı Yükseköğretim

  • Kanunu’nun 46, 47. maddeleri, 124 KHK’nin 32. maddesi ve Yükseköğretim Kurumları Sağlık, Kültür ve Spor İşleri Dairesi Uygulama Yönetmeliği kapsamında Kültür ve Spor hizmetleri çalışmalarını yürütmek ve bu hizmetlerinden olabildiğince öğrenci ve personelin yararlanması sağlamak

  • Dairenin kültür ve spor faaliyetleri ile ilgili konularda, kurum dışı kişiler, kurumlar ve kuruluşlar tarafından düzenlenen toplantılara Gaziantep Üniversitesini temsilen katılmak

  • Yönetim fonksiyonlarını kullanarak dairenin/bağlı birimlerinin etkin ve uyumlu bir biçimde çalışmasını sağlamak

  • Görev kapsamına giren tüm birimlerin gereksinimi olan iş-kaynak (personel-zaman vb.) planlamasını yapmak ve bununla ilgili bağlı alt birimlerinden görüş almak

  • Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Sicil Yönetmeliği'ne göre sicil amiri olmasından kaynaklanan yetki ve sorumluluklarının gereğini yapmak

  • Başkanlığa ait her türlü idari yazışmaları yapmak, gelen giden evrak kayıtlarının tutulmasını sağlamak, dosyalama işlemlerini takip etmek

  • Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar-destek unsuru olarak üst yönetime bilgilendirme, görüş ve önerilerde bulunmak

  • Görev alanı ile ilgili Genel Sekreterlikçe verilecek diğer görevleri yapmak

  • Kalite politikasının ve kalite hedeflerinin Sağlık Kültür ve Spor Dairesi içerisinde iletilmesini, anlaşılmasını ve benimsenmesini sağlamak/sağlattırmak

  • Görevi ile ilgili süreçleri Gaziantep Üniversitesi Kalite Politikası ve Kalite Yönetim Sistemi çerçevesinde, kalite hedefleri ve prosedürlerine uygun olarak yürütmek

Gözde Nurdan ŞIK (Sekreterya)

  • Daire Başkanının telefon görüşmelerini sağlamak, randevularını ayarlamak ve hatırlatmak

  • Daire Başkanını görmeye gelenleri yönlendirmek, gerektiğinde görüştürmek

  • Daire Başkanlığına gelen (kişiye özel olanlar ve gizli yazılar hariç olmak üzere) postayı açmak, konu ve önemine göre sınıflandırmak, gelen evrakı kaydedip Daire Başkanına vermek

  • Başkanlıkça dışarı gönderilen evrakları kaydetmek

  • Daire Başkanının ofisinin temiz düzenli ve tertipli olmasına özen göstermek

  • Bu mekânda kullanılan makine ve diğer araç gerecin rutin bakımını ve gerekli tamiratını yaptırmak

  • Gelen–giden faks trafiğini yürütmek, Daire Başkanının yazılı ve sözlü direktiflerinin ilgili kişi ve birimlere iletilmesini sağlamak

  • Organizasyonlarda başkanlığımız hakkında ilgililere bilgi vermek

  • Ebys sistemini kullanarak imza ve havale edilen yazıları takip ederek ilgili birim ve kişilere göndererek izlemek ve gerekli olanların cevapların yazılması ve arşivlenmesini sağlamak

  • Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak

Ömer KÜÇÜKOĞLU (Şube Müdürü)

  • Akademik ve İdari Personel, Öğrenci Yemekhanelerinin Müdürlüğünü yapmak.

  • Bütçede öngörülen ödeneklerin, Bütçe ilke ve esaslarına, kanun, tüzük ve yönetmelikler ile diğer mevzuatlara uygun olması, ödeneklerin hizmet gerekçesine göre etkili, ekonomik ve verimli kullanılması, idari işlerin rasyonel bir şekilde koordineli olarak yürütülmesini sağlamak.

  • Dairenin yöneticisi ve temsilcisi olarak Dairede çalışan bütün görevliler üzerinde genel yönetim, denetim, iş bölümü yapma, çalışma düzeni kurma yetkilerini genel yönetim ilkelerine ve mevzuat hükümlerine göre kullanmak.

  • 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 46, 47. maddeleri, 124 KHK’nin 32. maddesi ve Yükseköğretim Kurumları Mediko -Sosyal Sağlık, Kültür ve Spor İşleri Dairesi Uygulama Yönetmeliği kapsamında kültür ve spor hizmetleri çalışmalarını yürütmek ve bu hizmetlerinden olabildiğince öğrenci ve personelin yararlanması sağlamak.

  • Yönetim fonksiyonlarını kullanarak dairenin/bağlı birimlerinin etkin ve uyumlu bir biçimde çalışmasını sağlamak.

  • Görev kapsamına giren tüm birimlerin gereksinimi olan iş-kaynak (personel) planlamasını yapmak ve bununla ilgili bağlı alt birimlerinden görüş almak.

  • Başkanlığa ait her türlü idari yazışmaları yapmak, gelen giden evrak kayıtlarının tutulmasını sağlamak, dosyalama işlemlerini takip etmek.

  • Görev alanına giren konularda gerektiğinde karar-destek unsuru olarak üst yönetime bilgilendirme, görüş ve önerilerde bulunmak.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK MERKEZİ

   Mustafa KAPLAN (Uzman Psikolog)

     •Üniversitemiz öğrenci, akademik ve idari personel ile personellerin birinci derece yakınlarına psikolojik danışmanlık hizmeti vermek.

     •Psikolojik Destek Merkezi’nin randevu sistemi ile merkezin faaliyetlerini takip etmek, iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak.

     •Yapılan çalışma programı (görüşülen akademik, idari ve öğrenci sayıları) haftalık olarak Şube Müdürüne sunmak.

     •Yapılan çalışmaları (görüşülen akademik, idari ve öğrenci sayıları) aylık olarak Daire Başkanlığına EBYS üzerinden bildirilmesi için gerekli raporları hazırlamak ve buna dair yazışmaları yapmak.

    •Çalışma alanlarını ilgilendiren konularda gerekli resmi yazışmaları yapmak ve bu yazışmaların dijital ortamda muhafaza edilmesini sağlamak.

    •Alanı ile ilgili GİMER ile CİMER’den gelen istek ve şikâyetlere cevap vermek.

     •Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

  Sultan Seda OVAYOLU (Psikolog)

    •Üniversitemiz öğrenci, akademik ve idari personel ile personellerin birinci derece yakınlarına psikolojik danışmanlık hizmeti vermek.

    •Psikolojik Destek Merkezi’nin randevu sistemi ile merkezin faaliyetlerini takip etmek, iş ve işlemlerinin yapılmasını sağlamak.

    •Yapılan çalışma programı (görüşülen akademik, idari ve öğrenci sayıları) haftalık olarak Şube Müdürüne sunmak.

    •Yapılan çalışmaları (görüşülen akademik, idari ve öğrenci sayıları) aylık olarak Daire Başkanlığına EBYS üzerinden bildirilmesi için gerekli raporları hazırlamak ve buna dair yazışmaları yapmak.

    •Çalışma alanlarını ilgilendiren konularda gerekli resmi yazışmaları yapmak ve bu yazışmaların dijital ortamda muhafaza edilmesini sağlamak.

    •Alanı ile ilgili GİMER ile CİMER’den gelen istek ve şikâyetlere cevap vermek.

    •Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

SATIN ALMA

Mehmet ŞAHİN (Şef V.)

  • E-KAP üzerinden ihale öncesi hazırlık çalışmaları yapmak, ihalenin zamanında yapılmasını sağlamak, ihaleyi karara bağlayarak sonuçlandırmak

  • Üniversitemizin ve Başkanlığımızın ihtiyaç duyduğu Mal/Hizmet ve Bakım-Onarım İşlemlerinin talep ve talimat doğrultusunda temin etmek

  • Kamu İhale Kurumu ve Sosyal Güvenlik Kurumu ile olan ilişkileri ve iletişimi sağlamak, ihale işlemlerinin ve ihale işlemleri için yapılan yazışmaların tamamlanmasını sağlamak

  • E-KAP üzerinden Doğrudan temin ile yapılan satın alma işlemlerinin takibi, evrakların düzenlenmesi ve ödeme için tahakkuk işlemlerini yapmak

  • Aylık Hakediş evraklarının hazırlanmasını sağlayarak, hazırlanan evrakları tahakkuka bağlamak

  • Mali Bütçe hazırlık işlemlerinin yapılması, bütçe ve ödenek durumları ile ilgili işlemleri takip etmek

  • Kreş ve Anaokulu müdürlüğünün tüm satın alma işlemlerini yürütmek

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Yasin BAŞDOĞAN (Tekniker)

  • E-KAP üzerinden ihale öncesi hazırlık çalışmaları yapmak, ihalenin zamanında yapılmasını sağlamak, ihaleyi karara bağlayarak sonuçlandırmak

  • Üniversitemizin ve Başkanlığımızın ihtiyaç duyduğu Mal/Hizmet ve Bakım-Onarım İşlemlerinin talep ve talimat doğrultusunda temin etmek

  • Kamu İhale Kurumu ve Sosyal Güvenlik Kurumu ile olan ilişkileri ve iletişimi sağlamak, ihale işlemlerinin ve ihale işlemleri için yapılan yazışmaların tamamlanmasını sağlamak

  • E-KAP üzerinden Doğrudan temin ile yapılan satın alma işlemlerinin takibi, evrakların düzenlenmesi ve ödeme için tahakkuk işlemlerini yapmak

  • Aylık Hakediş evraklarının hazırlanmasını sağlayarak, hazırlanan evrakları tahakkuka bağlamak

  • Mali Bütçe hazırlık işlemlerinin yapılması, bütçe ve ödenek durumları ile ilgili işlemleri takip etmek

  • Yemek hanelerde bulunan geçiş sistemi ve turnikeler ile ilgili sorunlar, öneriler hakkında Halk bankasının alt yüklenici firması olan Etisan ile iletişim halinde olmak

  • Başkanlığımız birim kalite temsilciliği yapmak

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Mustafa GÜÇLÜER (Satın Alma Görevlisi)

  • Seyirtepe Eğitim-Uygulama tesisinin ihtiyaç duyduğu Mal / Hizmet ve Bakım-Onarım İşlemlerinin talep ve talimat doğrultusunda temin etmek ayrıca yapılan işlerin,

  • Alınan mal / hizmet ve Bakım-Onarım işlerinin konturollerini sağlamak

  • Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı web sayfası ile ilgili bilgi girişi ve güncellemelerini yapmak

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

KISMİ ZAMANLI ÖĞRENCİ

Bilal ÇAVDAR (Bilgisayar İşletmeni)

  • Kısmi zamanlı öğrencilerin sigorta giriş-çıkış işlemleri ve maaş bordrolarını yapmak

  • E-Bildirge işlemlerini yapmak

  • Muhtasar Beyannamesi yapmak

  • Öğrencilerin yanlış yatırdıkları paralarının iade işlemlerini yapmak

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Bahar ARAZ (Büro Personeli)

  • Kısmi zamanlı öğrencilerin sigorta giriş-çıkış işlemleri ve maaş bordrolarını yapmak

  • E-Bildirge işlemlerini yapmak

  • Web sitesi sorumlusu

  • Gimer’den gelen istek ve şikayetlere cevap vermek

  • Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak

KANTİN KAFETERYA MÜDÜRLÜĞÜ

Sevgül AVCILAR KURTOĞLU (Şef)

  • Personel Yemekhanesinde hizmete sunulan hazır yemek alımı, sunumu ve sonrası kontrollerini yapmak temizlik işlerinin sorumluluğunu kontrol etmek

  • Beslenme ve satın alma hizmetlerine ilişkin ihale ve satın alma komisyonu toplantılarına katılmak

  • Birimindeki hizmetlerin etkili, verimli ve süratli bir şekilde sunulmasını sağlamak

  • Temizlikle ilgili eksiklikleri yetkili firmaya bildirmek,sorumluluğu izlemek

  • Personel şikayetleri ile ilgilenmek

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Mustafa KARADAĞ (Bilgisayar İşletmeni)

  • Yemekhanelerde yemeklerin günlük ücret ve sayısını kontrol etmek

  • Atıkların kontrolü ve takibini sağlamak

  • Öğrenci Yemekhanesinin Tüm Katlarının temizliğini kontrol etmek,eksikleri ilğili firma yetkilisine bildirmek genel sorumluluğu almak

  • Eksiklikleri tespit etmek şube müdürüne bildirmek

  • Çalışan işçilerin sayı kontrolünü yapmak

  • Öğrenci şikayetleri ile ilgilenmek

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

     

      Sara ÇİFTCİ                   

       Büro Personeli / Medya-EKAP

   

  • Başkanlığımız ile Kültür Spor Müdürlüğümüzün medya (Sosyal, web sitesi güncelleme, tanıtım faaliyetlerinin) takibinin yapılması.

  • E-KAP üzerinden ihale öncesi hazırlık çalışmaları yapmak, ihalenin zamanında yapılmasını sağlamak, ihaleyi karara bağlayarak sonuçlandırmak,

  • Kamu İhale Kurumu ve Sosyal Güvenlik Kurumu ile olan ilişkileri ve iletişimi sağlamak, ihale işlemlerinin ve ihale işlemleri için yapılan yazışmaların tamamlanmasını sağlamak,

  • Aylık Hakediş evraklarının hazırlanmasını sağlayarak, hazırlanan evrakları tahakkuka bağlamak,

  • Mali Bütçe hazırlık işlemlerinin yapılması, bütçe ve ödenek durumları ile ilgili işlemleri takip etmek,

  • Strateji Geliştirme Daire Başkanlığından ödenek talep etmek.

  • Stajyer öğrencilerin sigorta prim ödemelerini ve maaş ödemelerini yapmak,

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

 

 

 

 

Mehmet KUPAL (Bilgisayar İşletmeni)

  • Öğrencilere yemek fişi satımı yapmak

  • 1. Kat öğrenci Yemek servisinin düzenli ve aksamadan yapılmasını sağlamak

  • Öğrenci 1.kat yemekhanesinin temizlik ve atık hususlarını denetleyip eksikleri amirine bildirmek

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Mahmut DUMRUL (Memur)

  • Öğrencilere yemek fişi satımı yapmak

  • Öğrenci yemekhanesinin 2. Katın temizlik ve atık hususunu takip etmek,eksikleri ilgili amire bildirmek

  • Yemek servisi sırasında 2. Katı kontrol etmek

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Abit YILMAZ (Aşçı)

  • Öğrencilere yemek fişi satımı yapmak

  • Yemek üretiminde denetim yapmak

  • Yemek servisinin düzenli ve aksamadan yapılmasını sağlamak

  • Eksiklikleri tespit etmek şube müdürüne bildirmek

  • Gelen ürünleri Diyetisyen ve Gıda Teknikeri ile birlikte teslim alıp depoya konmasını sağlamak

  • Mutfak ve depo kısımlarının temizlik  kontrolünü yapmak

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Mehmet ÇELİK (Hastabakıcı)

  • Personellere yemek fişi satımı yapmak

  • Personel yemekhanesinin temizlik ve atık hususunu takip edip eksikleri ilgili amire bildirmek

  • Yemek servisinin düzenli ve aksamadan yapılmasını sağlamak

  • Yemek servisi yapılırken Personel yemekhanesinin zemin katını  kontrol etmek

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Zehra TAŞGİT (Diyetisyen)

  • Menülerin planlanması ve Beslenme alışkanlıklarına uygun menü hazırlama

  • Satın alma depolama hazırlama ve pişirme hijyen ve besin güvenliğinin sağlanması

  • Mutfak personelinin hizmet içi eğitimi ve mesleki gelişimi sağlanması

  • Yemek İhalesinin  teknik şartnamesi hazırlanış aşamasında bulunmak

  • Yiyeceklerin uygun depolara yerleştirilmesi

  • Yemek üretim aşamasındaki artık ve kayıpların minumuma indirilmesi

  • Yemekhanelere yemek yapımı için gelen gıda maddelerinin muayene ve kabul işlemlerini yapmak

  • Yemekhanelerde yapılan yemeklerin denetimini yapmak

  • Yemekhanenin Ürün ,Üretim ,Kalori ve Sunum sorumluluğunu üstlenmek

  • Kreş ve seyirtepe’den gelen talep doğrultusunda diyet yemekleri ve diğer yemeklerle ilgili taleplere cevap vermek

  • Birim amiri tarafından 4/B li Şözleşme kapsamında verilen diğer görevleri yapmak

Nejla AKYILMAZ (Gıda Teknikeri)

  • Yemekhanelere yemek yapımı için gelen gıda maddelerinin muayene ve kabul işlemlerini yapmak

  • Yemekhanelerde yapılan yemeklerin denetimini yapmak

  • Yemekhane ile ilgili kalite belgeleri varsa onları bulundurmak

  • Günlük iaşe hazırlamak

  • Mutfağa gelen ürünlerin uygun sıcaklık,sürelerinin takibini yapmak

  • Personel temizlik hijyen ve sanitasyon kurallarının sağlanması

  • İhale aşamasında sözleşmenin hazırlanması

  • Belirli periyotlarda hammaddeden numune alınıp analizlerinin yapılmasını sağlamak

  • Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak

Filiz TAPAR (Hizmetli)

  • Diş Fakültesi Yemekhanesinde yemek servisinin düzenli ve aksamadan yapılmasını sağlamak

  • Atıkların kontrolü ve takibini yapmak

  • Yemek Salonun temizliğini kontrol etmek

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

 

KAFETERYALAR İŞLETME

Pınar AVCU (Sağlık Memuru)

  • Üniversite içerisindeki işletmelerin her türlü denetimini yapmak

  • Başkanlığımız kadrolu personellerin her ay maaşların gerçekleştirme işlemlerinin yapılması

  • Personelin sicil kayıtları ve dosyalarını düzenli bir şekilde tutmak

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Mehmet DOĞAN (Büro Personeli)

  • Üniversite içerisindeki işletmelerin her türlü denetimini yapmak

  • Başkanlığımız kadrolu personellerin her ay maaşların gerçekleştirme işlemlerinin yapılması

  • Personelin sicil kayıtları ve dosyalarını düzenli bir şekilde tutmak

  • 4/B li personel maaşları ve özlük haklarını takip etmek

  • Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak

KÜLTÜR VE SPOR MÜDÜRLÜĞÜ

Eyüp GÜMÜŞ /Şube Müdürü

  • 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu’nun 46, 47. maddeleri, 124 KHK’nin 32. maddesi ve Yükseköğretim Kurumları Sosyal Sağlık, Kültür ve Spor İşleri Dairesi Uygulama Yönetmeliği kapsamında kültür ve spor hizmetleri çalışmalarını yürütmek ve bu hizmetlerinden olabildiğince öğrenci ve personelin yararlanması sağlamak

  • Dairenin kültür ve spor faaliyetleri ile ilgili konularda, kurum dışı kişiler, kurumlar ve kuruluşlar tarafından düzenlenen toplantılara Gaziantep Üniversitesini temsilen katılmak

  • Proje üretmek

  • Akademik danışmanlarla birlikte, öğrenci topluluklarının işleyişini takip etmek, Gaziantep Üniversitesi Topluluk Yönergesi ile verilen görevleri yapmak

  • Rektörlük onayı ile öğrenci konseyi ve kulüplerinin taleplerini değerlendirmek ve uygun görülenleri gerçekleştirmek üzere gerekli işlemleri yapmak, Daire Başkanına sunmak

  • Toplulukların her türlü sergi, organizasyon, tanıtım, stant açma istek ve çalışmalarını Rektörlük Makamının izni doğrultusunda koordine etmek

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Sinan ERCAN

Bilgisayar İşletmeni / Öğrenci Faaliyet Merkezi İdari Sorumlusu

  • Müdürlük İdari Birim Amiri olarak görev yapmak.

  • Müdürün görevli veya izinli olduğu durumlarda Müdürlük makamına vekâlet etmek.

  • Topluluk Koordinatörü  olarak görev yapmak.

  • Büro İşlerinde görev yapan Kısmı Zamanlı öğrencilerin sevk ve idaresini yapmak.

  • Her ay nöbet çizelgesini Müdürlük Makamına sunmak ve çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

 

Yunus DEMİR

Bilgisayar işletmeni / Satın Alma Yetkilisi

  • Müdürlüğümüzün satın alma iş ve işlemlerini yapmak

  • Tahakkuk iş ve işlemlerini yapmak.

  • Resmi Yazışmalara yardımcı olmak.

  • Öğrenci Toplulukları iş ve işlemlerine yardımcı olmak.

  • Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.

  • Temizlik personellerinin sevk ve idaresini sağlamak.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

 

Hülya PEKMEZ

 Memur

  • Tahakkuk, Yazışma iş ve işlemlerini yapmak.

  • Öğrenci toplulukları etkinliklerine hazırlık yaptırmak.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

 

Ahmet BATMAZ:

 Memur / Eğitim Koordinatörü

  • Resmi Yazışmalara yardımcı olmak.

  • Öğrenci Toplulukları iş ve işlemlerine yardımcı olmak.

  • Kısmi Zamanlı iş ve işlemlerine yardımcı olmak.

  • Tahakkuk işlemlerine yardımcı olmak.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Fatih GÖKALP

 Büro Personeli / Sürekli işçi (4/D)

 

  • Müdürlüğün Kültür alanındaki resmi yazışmalarını yapmak.

  • Müdürlükçe giden evraklar için EBYS’de şablon hazırlamak ve duruma göre bunları güncellemek.

  • Gelen ve giden yazıları dijital ortamda muhafaza etmek, gerektiğinde fiziki dosya oluşturmak.

  • Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.

  • Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.

 

Fatih ÖZTÜRK

  Sürekli işçi ( 4/D) /Taşınır kayıt kontrol yetkisi / Büro personelİ

  • Kursların takip işlemlerini yapmak, dosyaları arşivlemek.

  • Müdürlüğün Taşınır Kayıt Yetkilisi olarak görev yapmak

  • Kursların iş ve işleyişini takip etmek ve aylık müdürlüğe rapor sunmak

  • Kısmi Zamanlı Öğrenci Puantajlarını hazırlayıp ilgili birime iletmek.

  • Kısmı Zamanlı öğrencilerin sevk ve idaresinde Müdürlük İdari Sorumlusuna yardımcı olmak.

  • Her türlü etkinliklerde kamera ve fotoğraf çekimi yaptırmaya yardımcı olmak.

  • Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.

  • Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.

 

 Muhammed Fatih KELBEKLİ

 Hizmetli / Destek Personeli

  • Sorumlu olduğu alanların tertip ve düzenini sağlamak.

  • Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

 

Mehmet KILINÇ

 Destek Personeli / Sürekli işçi (4/D)

  • Öğrenci Faaliyet Merkezinin temizliğini yapmak.

  • Sorumlu olduğu alanların tertip ve düzenini sağlamak.

  • Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.

  • Çamlıtepe Konaklama Tesislerinin ayda bir genel temizliğini yapmak

  • Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak

Mehmet KESEN

Öğrenci Faaliyet Merkezi / Hizmetli

  • Sorumlu olduğu alanlarıntertip ve düzenini sağlamak.

  • Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

Meryem YUSUFOĞLU

Öğrenci Faaliyet Merkezi / Hizmetli

  • Mutfak Sorumlusu olarak görev yapmak.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

 

SPOR TESİSLERİ

 

Mehmet YILMAZ

Bilgisayar işletmeni / Tesisler Sorumlusu

  • Spor Tesisleri Sorumlusu olarak görev yapmak.

  • Spor tesislerinin kullanım ve ders programlarını düzenlemek.

  • Spor Tesislerinde kısmi zamanlı olarak çalışan öğrencilerin koordinesini sağlamak.

  • Spor tesislerinin kullanım ve ders programlarının güncel halini Müdürlüğe iletmek.

  • Spor tesislerinin temizlik, tertip ve düzeninin yapılmasını sağlamak.

  • Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.

  • Müsabakalara gidecek sporculara malzeme verilmesini sağlamak ve müsabaka sonrası tekrar alınmasını sağlamak.

  • Spor branşlarının malzeme ve yer tesisini sağlamak.

  • Spor Tesislerinde kısmi zamanlı olarak çalışan öğrencilerin koordinesini sağlamak.

  • Spor branşlarının malzeme ve yer tesisini sağlamak.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak

Mehmet DOĞAN

Tesisler Sorumlusu/ Büro Personeli

  • Spor Tesisleri (Kapalı Spor Salonu, Çobanevi ve Ormaniçi Tenis Kortu İle Kros Alanı) olarak görev yapmak.

  • Sorumlu olduğu spor tesislerinin kullanım ve ders programlarını düzenlemek.

  • Sorumlu olduğu spor tesislerinin kullanım ve ders programlarının güncel halini Müdürlüğe iletmek.

  • Sorumlu olduğu spor tesislerinin temizlik işlerinin yapılmasını sağlamak.

  • Müsabakalara gidecek sporculara malzeme verilmesini sağlamak ve müsabaka sonrası tekrar alınmasını sağlamak.

  • Spor Tesislerinde kısmi zamanlı olarak çalışan öğrencilerin koordinesini sağlamak.

  • Spor branşlarının malzeme ve yer tesisini sağlamak.

  • Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.

  • Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.

  • Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.

 

Gökhan YILDIRIM

Teknisyen/Kapalı Spor Salonu

  • Tenis kortlarının kontrol ve işleyişini sağlamak.

  • Tahakkuk, Teknik işler ve Spor Tesislerinin yazışmalarını yapmaya yardımcı olmak.

  • Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.

 

Murat Karataş

Kapalı Spor Salonu/Büro Personeli

  • Müdürlüğün Spor alanındaki resmi yazışmalarını yapmak.

  • Müdürlükçe giden evraklar için EBYS’de şablon hazırlamak ve durumua göre bunları güncellemek.

  • Gelen ve giden yazıları dijital ortamda muhafaza etmek, gerektiğinde fiziki dosya oluşturmak.

  • Spor alanındaki tüm tahakkuk iş ve işlemlerini yapmak.

  • Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.

  • Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.

Osman Serdar ÖZTEKİN

Suni Çim Saha/Hizmetli

  • Çim sahanın temizliğiniyapmak ve mesai saatinde olan programın işleyişini sağlamak.

  • Mesai saatinde olan Saha kulllanımına dair sözleşmeleri ilgili personele teslim etmek.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

İbrahim AYGÖRDÜ

Suni Çim Saha/Destek Personeli

  • Çim sahanın temizliğiniyapmak ve mesai saatinde olan programın işleyişini sağlamak.

  • Mesai saatinde olan Saha kulllanımına dair sözleşmeleri ilgili personele teslim etmek.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

Gülizar ŞAHİN

Suni Çim Saha/Hizmetli

  • Suni Çim Sahada mesai saatlerinde olan programın takibini ve kontrolünü yapmak.

  • Saha kulllanım işlerini takip etmek, tahsilatın pos cihazı veya EFT/Havale ile yapılması işlemlerini sağlamak.

  • Ödeme işlemleri ve kiralama sözleşme evraklarını arşivlemek.

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

Hasan YILAN

 Hizmetli / Destek Personeli

  • Kapalı Spor Salonunun temizlik işlerini yapmak.

  • Müsabakalara gidecek sporculara malzeme vermek ve verilen malzemeleri temizlemek.

  • Müsabakalardan gelen sporcuların spor malzemelerini temizleyerek muhafazasını sağlamak.

  • Varsa çizelgede belirtilen nöbet görevlerini yerine getirmek.

  • Çamlıtepe Konaklama Tesislerinin ayda bir genel temizliğini yapmak.

  • Birim amiri tarafından 4/B li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.

Bülent Ecevit KURT

Destek Personeli / Sürekli işçi (4/D)

  • Kapalı Spor Salonunun temizlik işlerini yapmak

  • Müsabakalara gidecek sporculara malzeme vermek ve verilen malzemeleri temizlemek.

  • Müsabakalardan gelen sporcuların spor malzemelerini temizleyerek muhafazasını sağlamak.

  • Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.

  • Çamlıtepe Konaklama Tesislerinin ayda bir genel temizliğini yapmak.

  • Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.

 

Mahmut Beyhan YILDIRIM

 Destek Personeli / Sürekli işçi (4/D)

  • Kapalı Spor Salonunun temizlik işlerini yapmak

  • Müsabakalara gidecek sporculara malzeme vermek ve verilen malzemeleri temizlemek.

  • Müsabakalardan gelen sporcuların spor malzemelerini temizleyerek muhafazasını sağlamak.

  • Toplu İş Sözleşmesi 17. Maddesi kapsamında müdürlüğün belirtiği çalışma saatlerine göre görev yapmak.

  • Çamlıtepe Konaklama Tesislerinin ayda bir genel temizliğini yapmak.

  • Birim amiri tarafından 4/D li sözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak.

 

 ÇAMLITEPE ULUSLARARASI ÖĞRENCİ YURDU

Halil İbrahim KARAKURT (Şef )

  • Yabancı uyruklu Erasmus öğrencileri ve Üniversitemizde Doktora ve Yüksek lisans öğrenimi yapan öğrencilerin sorunları ve ihtiyaçları ile ilgilenmek

  • Çamlıtepe Öğrenci Yurdu ile Üniversite arasında iletişimi sağlamak

  • Birim amiri tarafından 657 sayılı kanuna istinaden vereceği diğer görevleri yapmak.

Osman Serdar ÖZTEKİN (Büro Personeli)

  • Akşam 17:00-sabah 08:00 saatleri arasında nöbetçi memurluğu yapmak

 

YARDIMCI HİZMETLER

Hayriye OSANMAZ (Yardımcı Personel)

  • Başkan,personel ve gelen misafirlere içecek servisi yapmak

  • Sorumlu olduğu alanların temizliği ( Bayan wc ve çayocağı)

  • Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak

Tevfik ZEHİROĞLU (Yardımcı Personel)

  • Başkanlık binasının iç ve dış temizliğini yapmak

  • Başkanlığın iç ve dış evraklarının dağıtımını yapmak

  • Birim amiri tarafından 4/D li şözleşme gereği verilen diğer görevleri yapmak